Mamarazi di Belakang Tabir

Assalamualaikum.

Bila ada depan laptop mulala otak nak blank. Pastu bila dah tutup laptop barula idea nak mencurah-curah pon. Apakah bertuah punya otak kan ? T_T. Disebabkan aku tak dak idea nak cerita pasal apa, share gambar pon jadila kan. As you all know, a picture can explain thousand things to us. All this photo was taken during HAC. Aku hanya berani jadi mamarazi di belakang tabir ja. Malu nak pergi depan-depan >.< Selalunya, kalau HAC sultan Kedah mesti datang. Tapi tahun ni anak dia ja yg datang sebab sultan Kedah kan dah jadi Yang Di-Pertuan Agung. Alahaii, aku ni tak up to date betul, HAC dah berapa zaman lepas, yg aku ni baru nak post. So what ? Hihi. Actually kami datang bukan nak terima hadiah ka apa, just saja-saja ja. Sambil teman kawan yg jadi pramusaji dgn sorang lagi yg masuk kawalan kehormatan.


Adriana . Fazlyn . Me



See the red carpet ? Akula yg jalan atas tu tadi. Ceitt, tak de la. Tunku Syafinaz la, tak dak maknanya aku nak jalan atas tu.




Comments

Popular Posts