Paris Here I come :P

Hi stalker, Assalamualaikum.

Tengok title tu......... Kihkihkih. Actually kawan aku sorang ni dah muak dengan post aku asyik pasal Alor Setar ja, dia suruh update pasal benda lain. So disebabkan ada orang dah muak kan, so kali ni aku nak cerita pasal pergi Paris pulak lah >.< Uhukhukhuk dalam mimpi mungkin. Tunggulah 50 tahun lagi baru aku update pasal aku pergi Paris. Nanti ada orang jealous pulak kan. Haktuih. Eh jap 50 tahun lagi? 15 tahun+50 tahun=65 tahun. Tudia aihh masa tu aku dah jadi nenek-nenek, nak type pun dah tak larat apa. Hihi melepas lah korang nak baca entry aku pasal vacation aku dekat Paris. Perghh aku nampak ada orang yg dah asah parang tu, tunggu masa ja nak kerat-kerat badan aku jadi 99 keping. Lek ahh bro, wa nak bergurau sikit pun tak boleh. Yaa sapa rasa nak sponsor duit bagi aku pergi sana? DM me please. Mana aci ayah aku sorang ja yg pernah pergi Paris, aku nak pergi jugak. Sungguh tidak adil tidak adil bagiku~~


Tengok gambar ni pun mesti korang boleh tau kan yg aku pergi mana tahun lepas? Tengoklah bahasa dia dgn simbol "RP" that stands for Rupiah. Of course lah Indonesia kan :B

 Adik aku berani weh duduk sebelah mat saleh sorang-sorang dia. Ceh macamlah nak kena culik dlm flight :3


3 cukuplah. I'm to lazy you know. Kalau nak tengok sangat pergi lah tengok dekat facebook aku. Hikhok *gelak keldai*

Comments

Popular Posts