Online Shop?! (I'm serious no joke)

Assalamualaikum.

Holla serious wa sudah tak mampu utk pendam ini perasaan aaa. Walaweyh cheesy sungguh ayatmu itu Hidayah pardon me please. By the way, perasaan apa yg aku pendam tu? Hahh sudah jgn ada yg fikir bukan2. Mintak simpang lah aku nak cakap pasal "hello everyone i'm crushing on someone" "weh i fall in love with that guy" that thingy in my blog.

To be frank, hati aku ni membuak2 kata hidayah oiii buat lah online shop buatlah online shop. 24 jam asyik dok bayang pasal barang apa yg boleh jual kat online shop eh bayang tu lah bayang ni lah. Sebelum ni pun hati aku ada gak la terdetik cuti sek nanti (which is now) why not try buka online shop hahahahaha it sounds weird i know. Pastu otak pulak kata takyah lah tahun depan nak spm nanti kalau dah involved mesti akan ketagih pastu tahun depan takleh fokus study mesti asyik terfikir pasal online shop aku tu pastu nanti terus tak perform well dlm exam (can you count how many "pastu" in my sentence for me?) Lol only three "pastu" je pun :p

Lagi satu masalah aku which is aku tak ada keberanian yg cukup utk start with it. Tapiiiiiiiiiiiiii (takyah nak panjang sangat lah "tapi" tu) aku rasa nak bukak jgk ahh susah betul jadi orang yg otak business ni huh susah nak control keinginan utk venture dlm bidang tu. So amacam kalau aku start from jual glitter shawl and others shawl haaa ada yg rasa nak gelak tak dan juga jual bawal which is paisley square hijab. I'm serious people this is not even a joke haha aku pun rasa nak gelak tapi ni betul2 aku memang serious lah weh. Tak mahal pun lah aku nak jual glitter shawl, paisley square hijab and others shawl semua dlm RM 15 haa amacam? Kalau ada request orang nak beli aku jual lah, kalau takdak tak jual lah haha buat masa ni tak berani nak ambik risiko sangat.

Paisley square hijab tu macam atas ni (bawal tau) emm aku kerap sangat pakai tudung ni serious selesa takyah gosok pun ok. Ni gambar time raya haritu haha cilok kat instagram aku jap. Yg paling penting kita boleh pakai dia bagi nampak labuh so cover chest la. Glitter shawl pulak i dont have one tapi takkan tak kenal kot, ala yg tengah trending sekarang tu yg lip lap lip lap mcm mak datin tu :p
P/s: Actually ni first time aku luahkan pasal benda ni tau kat laman sosial, even dekat instagram dgn twitter pun aku tak pernah terluah lagi. Niat aku nak bukak instashop sebenarnya tapi tengok dulu lah maybe ya maybe tak ok xoxo :D

Comments

Popular Posts